Sugedo telefonas?
Kai reikalingas veikiantis telefonas – rinkitės tai kas akivaizdu.
Jei reikalingas naujas ekranas, baterija ar kita paslauga? Kreipkis – pagelbėsime visais atvejais! Konsultuojame nemokamai! Ne tik pašalinsime telefono problemas, bet ir praskaidrinsime jūsų nuotaiką. Šioje srityje dirbame jau daugiau nei dešimt metų, tad jūsų telefonas tinkamuose rankose, dėl to galite būti tikri.
Pasirinkite vietą:
TURITE TURTO DRAUDIMĄ?
Ar žinojote, kad būsto turto draudimas gali sutaupyti pinigų? Jei sugedo telefonas, kompiuteris, buitinė įranga, ar kita namų elektronika kreipkitės į mūsų specialistus, išrašysime defektinį aktą – taip draudimas kompensuos dalį išleistos sumos!
Sugedo elektronika, bet
esate iš kito miesto?
Siųskite kurjeriu – tai paprasta!
Ne tik gelbėjame Klaipėdiečius praktiškai visais elektronikos klausimas, bet nuo šiol aptarnaujame ir visą Lietuvą! Užpildyk užsakymo formą, supakuok sugedusį įrenginį ir siusk jį mums! Jūsų elektronika pasirūpinsime mes!
PASLAUGOS TRUNKA PER ILGAI?
Jei sugedo telefonas registruokitės vizitui iš anksto – taip sutaupysite ne tik savo, bet ir mūsų laiką! Eilės mūsų paslaugų srityje – natūralus dalykas, kad jų išvengtumėte, siūlome iš anksto susiplanuoti norimą laiką, taip suteiksime aukščiausios kokybės aptarnavimą!
Mes galime padėti jūsų telefonui!
Įsivaizduojate dieną be telefono? Greičiausiai ne. Mes tai puikiai suprantame, todėl telefonai – viena iš mūsų pagrindinių veiklos krypčių. Daugelis paslaugų atliekamą tą pačią dieną, o ypatingos skubos atveju – net per kelias valandas. Jei problema didesnė, visada pasiūlysime pakaitinį telefoną, o apie eigą informuos mūsų specialistai. Svarbu patenkintas klientas ir gyvas telefonas!
Paslaugoms telefonams nuo A iki Z!
Paslaugoms telefonams nuo A iki Z!
Turbūt visi esate girdėję trumpą posakį „Nuo A iki Z”. Jis labai taikliai tinka apibūdinti mūsų suteikiamas paslaugas. Nesvarbu, kaip sugedo telefonas – mes pašalinsime jo problemą! O jei netyčia neturėsime detalės retam modeliui? Nieko tokio: dirbame su didžiausiais detalių tiekėjais Europoje. Telefonas lauks reikalingo komponento kartu su jumis, nes jo palikti nereikės, užteks užstato!
Ilgalaikė garantija ir mūsų įsipareigojimas Jums!
Ilgalaikė garantija ir mūsų įsipareigojimas Jums!
Praktiškai visiems atliktiems darbams suteikiame 90-ies dienų garantiją! Prieš atiduodant telefoną jums, kruopščiai patikrinsime pakeistas detales ar atliktus darbus, pakrausime bateriją bei nuvalysime ekraną. Juk dėmesys smulkmenoms ir yra pats svarbiausias! Stengėmės, kad kiekvienas telefonas atrodytų kaip naujas!
NORITE PAKLAUSTI?
Telefonų specialistai laukia klausimų! Jei iškilo problemų, sugedo telefonas ar tiesiog norite pasidomėti – kreipkitės! Pasidalinsime ilgamete patirtimi, tai nieko nekainuoja!
NETURITE GALIMYBĖS ATVYKTI?
Paslaugų atlikimas trunka per ilgai? Suprantame, koks svarbus jums yra laikas, tad siūlome įrenginių paėmimą tiesiai iš jūsų namų ar ofiso! Nesvarbu tai televizorius, kompiuteris ar kavos aparatas Klaipėdos ribose ši paslauga kainuos tik 10 eurų!
Kokie gedimai pasitaiko dažniausiai?
Jei sugedo telefonas – tai aktuali informacija. Susipažinkite su dažniausiomis problemos ir jų sprendimo būdais! Mūsų žinios jums nieko nekainuoja!
Skilęs ekranas – vienas iš dažniausiai pasitaikančių problemų. Su tuo susiduriame kas dieną, mūsų ilgametė patirtis sako – geriau dėti originalą šiek tiek brangiau, nei prasidėti su kinietiškomis kopijomis. Sutaupysite savo laiką ir galbūt net pinigų. Ne visada, bet dažnu atveju gali pagelbėti apsauginio stikliuko ant ekrano naudojimas. Nelaukite! Užsukite – padėsime.
Įprastai įkrovimo gedimas siejamas su įkrovimo lizdo problema. Kai kada keisti lizdo net nereikia, užtenka jį gerai išvalyti, tai ypač dažna problema tarp obuolių! Patys krovimo lizdai taipogi lūžta, pasitaiko tiek Micro USB, tiek Type-C lizdų pažeidimų. Įkrovimo lizdo keitimas, dažnai atliekama procedūra. Dažniausiai telefonas atiduodamas tą pačią arba sekančią dieną.
Dažniausiai pasitaikanti greito baterijos išsikrovimo, nelaikymo priežastis – Išnaudotas gamintojo nustatytas įkrovimo/iškrovimo ciklų kiekis. Paprasčiausias sprendimas – nauja baterija. Rečiau pasitaikantys atvejai būna susiję su apliejimais ar krovimo plokščių gedimais. Baterijos pakeitimas įprasta procedūra, paprastai atliekama tą pačią dieną jeigu detalė sandėliuojama!
Drėgmės gavę įrenginiai – tikras galvos skausmas. Kai kuriais atvejais telefonas atrodo nenukentėjęs, o kai kada iškart nustoja veikti. Siūlome neprasidėti su ryžiais ir kitais buitiniais metodais, keliaukite tiesiai pas mus. Mūsų specialistai išvalys drėgmę, atliks reikiamas procedūras ir užtikrins tolimesnį įrenginio gyvenimą. Kuo greičiau kreipsitės, tuo didesni šansai išgelbėti jūsų telefoną! Geros žinios turintiems telefonus su IP67, IP68 atsparumo drėgmei sertifikatais. Jūsų įrenginį vanduo gąsdina daug mažiau, visgi telefoną apipylus ar įmetus į vandenį vertėtų atlikti profilaktiką ir įsitikinti, kad nieko nenutiko.
Nebegalite skambinti? Kalbant dingsta ryšys, telefonas nepripažįsta SIM kortelės? Jei pirktas naudotas telefonas ir nežinote jo istorijos, tai gali būti viena kliūčių surandant priežastį. Dažnu atveju pasitaiko mechaninių SIM lizdo gedimų. Tokią problemą pašalinti galima gan paprastai. Rečiau paveda modemai esantys pagrindinėje plokštėje. Nesvarbu kas nutiko, mūsų specialistai pasiruošę padėti visais atvejais!
Daug nepatogumų keliantis gedimas turi kelis paaiškinimus: neveikia jūsų arba pašnekovo telefono mikrofonas ar garsiakalbis. Tiek mikrofonai, tiek garsiakalbiai – keičiamos detalės, tad problema sprendžiama gana paprastai. Visgi prieš atvykstant reiktų įsitikinti, kad problema tikrai jūsų, o ne pašnekovo telefone.
Kaistantis telefonas gali būti ženklas apie rimtas problemas. Jei kaitimas pasireiškia net nieko nedarant – laikas apsilankyti pas specialistus. Dažniausios priežastys: drėgmės padaryti pažeidimai, pagrindinės plokštės gedimai, baterijos problemos. Jei telefonas kaista naudojant didelį kiekį programėlių, arba programėles kurios naudoja daug telefono resursų, nerimauti nederėtų. Taip pat minimalus kaitimas pasireiškia kraunant telefono bateriją įkrovikliu, ar esant aukštesnei aplinkos temperatūrai.
Sulėtėjusį telefoną pažįsta kiekvienas, didelis kiekis programėlių, lėtai atidarinėjamos programėlės, ar stringantis naršymo langas skamba pažįstamai? Dažniausiai naudojamas sprendimas – gamyklinių parametrų atstatymas. Tai gali atlikti ir patys vartotojai! Kitas variantas – pilnas sistemos perrašymas, tokiu būdų nebeliks jokių prieš tai atsiųstų atnaujinimų ar kitų vartotojui nepasiekiamų failų, taip pat reikia pasirūpinti asmeniniais failais, po pilno perrašymo telefonas bus kaip naujas!
Your Content Goes Here
ĮRENGINIŲ SIUNTIMAS KURJERIU
Užpildę įrangos priėmimo užsakymą gausite automatinį laišką į el. paštą, sekančiu veiksmu susieksime su jumis dėl kainos, trukmės ir siuntimo suderinimo.
Siuntimas vyksta dviem variantais:
1. Supakuotą įrenginį turite nunešti į artimiausią OMNIVA paštomatą ir sekti nurodymus.
2. Supakuotą įrenginį iš jūsų namų ar biuro paima kurjeris (jei nėra artimo paštomato ar siunčiamas didesnių gabaritų įrenginys.)
Įrenginio siuntimas jums nekainuoja! Siuntimo išlaidas padengiame mes!
1. Siuntimas per OMNIVA paštomatą:
Suderinus įrenginio remonto orientacinę kainą ir terminus telefonu, supakuokite įrenginį pagal Taisom.lt įrangos pakavimo taisykles, tuomet gausite elektroninį laišką su siuntos numeriu, kurį turėsite įvesti atvykus į pasirinktą paštomatą (tinka bet kuris jums patogus OMNIVA paštomatas). Siuntimas jums nieko nekainuos!
Atvykus prie paštomato pasirinkite šiuos žingsnius:
• „Siųsti siuntą“
•„Anksčiau užregistruota siunta“
• Įvesk siuntos numerį
• Pasirinkite skyriaus dydį
• Užklijuokite lipduką ant siuntos
• Įdėkite siuntą ir uždarykite dureles
Jei paštomate nebūtų popieriaus lipduko atspausdinimui neišsigąskite – galite siųsti ir tokią siuntą, jūsų lipduką užklijuos kurjeris kiek vėliau.
2. Siuntimas kurjeriu:
Suderinus įrenginio remonto orientacinę kainą ir terminus telefonu, supakuokite įrenginį pagal Taisom.lt įrangos pakavimo taisykles, tuomet gausite elektroninį laišką su siuntos etiketę, ją turėsite atspausdinti spausdintuvu ir užklijuoti ant siunčiamos pakuotės. Tuomet belieka laukti kurjerio skambučio ir susitarti kokiu laiku iš jūsų bus priimta siunta.
Jei neturite galimybės atsispausdinti siuntos etiketę – ne bėda. Informuokite mus apie tokią situaciją ir kurjeris atvykęs priimti siuntos turės paruoštą siuntos etiketę. Tiesa, ši paslauga gali užtrukti iki 2 darbo dienų.
ĮRANGOS PRISTATYMO TAISYKLĖS
Pasirinkę sugedusios įrangos pristatymo paslaugą į Taisom.lt servisą per OMNIVA terminalą ar kurjeriu, supakuokite siuntą kaip galima saugiau! Siuntos, supakuotos į maišelius, popierines pakuotes ar įvyniotos į plėvelę, nėra laikomos tinkamai supakuotomis ir siųsti nepriimamos. Mes rekomenduojame naudoti originalias įrenginio pakuotės, jei tai yra įmanoma.
Taisom.lt (UAB “Life 4 Laptop”) neatsako ir žalos neatlygina, jeigu: žala atsirado dėl siuntėjo kaltės, nes jis pažeidė paslaugos teikėjo reikalavimus dėl daiktų pakuotės ar dėl ypatingų siunčiamojo daikto (prekės) savybių.
Reikalavimai įrenginių supakavimui prieš įduodant kurjeriui:
Standumas:
Pakavimui turi būti naudojamos tik tvirtos kartono dėžės. Rekomenduojame naudoti naują gofruoto kartono dėžę, anksčiau jau naudota dėžė gali neužtikrinti tinkamos jūsų siuntos apsaugos. Pakuotė turi atlaikyti statinį 4–5 kartus už siuntos svorį didesnį spaudimą ir nesubliūkšti, nes pakuotė bus kraunama ant kitų pakuočių, o ant jos savo ruožtu bus kraunamos kitos pakuotės. Jei yra galimybė – naudoti originalias įrenginių pakuotes su viduje esančiomis apsaugomis. Nenaudoti dėžių su pažeidimais kaip: skylės, perlinkimai, drėgmės pėdsakai, kitos deformacijos.
Užpildymas:
Siunčiamos pakuotės ertmės aplink įrenginį turi būti užpildytos pakavimo medžiaga (popieriumi, drožlėmis, vata, putplasčiu, oro burbulų plėvele). Jei pakuotės ertmės neužpildytos, viduje esantis įrenginys judės, daužysis į sieneles ar į kitus viduje daiktus, taip drastiškai didinant tikimybę pažeisti siunčiamą įrenginį. Nenaudokite dėžių, kurios per didelės jūsų prekei, todėl reikia daug užpildo. Taip pat nenaudokite per mažų dėžių, jei įrenginys vos telpa ir remiasi į pakuotės kraštą kyla pavojus, kad transportavimo metu jos gali būti suspaustos ir pažeistos. Naudokite amortizuojančias medžiagas: oro maišelius, glamžytą popierių – tarp daikto ir dėžės sienelių dėkite 5 cm storio popieriaus sluoksnį. Pakuotės ertmėms užpildyti nenaudokite laikraščių, drabužių, rankšluosčių. Jei siunčiate kelis prietaisus vienoje pakuotėje atsižvelkite kad tarp jų būtų pakankamai didelis tarpas užpildytas, aukščiau minėtomis medžiagomis.
Pakuotės uždarymas ir užklijavimas:
Saugiai uždarykite dėžę. Naudokite plastikinę izoliacinę juostą. Dėžės atvartus užklijuokite trimis sluoksniais iš viršaus ir apačios. Jei dėžė yra standartinio tipo, t. y. jos atvartai susieina centre, po tris juostas klijuokite tiek viršuje, tiek apačioje, – tada vidurys ir dvi kraštinės bus visiškai sandarios. Dėžių, kurių atvartai uždengia vienas kitą, tris juostas klijuokite dėžės viršuje ir tris apačioje, – tada sandarios bus trys kraštinės. Nepalikite nesandarių tarpų ar sujungimų, visus tokius sujungimus kruopščiai užklijuokite. Pasilikite vietos lipdukui, atsižvelkite į tai, kad ant dėžutės reikės užklijuoti siuntos etiketę, tai geriau daryti ne per dėžutės sujungimą. Ant dėžutės neturi būti senų etikečių ar anksčiau naudotų siuntos numeriu, ypač jei dėžė naudojama ne pirmą kartą, kurjeriui tai gali būti klaidinanti informacija.
Daugiau informacijos apie saugų pakavimą rasite čia: Omniva sąlygos ir kainos
1. Pasirinkite tinkamų gabaritų dėžę.
Atsiželkite į tai kokio dydžio siųsite įrenginį, rekomenduotina, kad iš visų pusių liktų bent po 5 cm laisvos vietos. Dėžė turi būti tvirta, patartina – gofruoto kartono.
2. Įrenginį apsukite pakavimo plėvele.
idealiausias būdas saugiai supakuoti ne didelių gabaritų įrenginį (telefonas, planšetė, nešiojamas kompiuteris) – burbulinė pakavimo plėvelė. Apsukite įrenginį kelis kartus, nepaliekant atvirų kampų.
3. Prieš dedant į dėžę pasirūpinkite amortizacine medžiaga.
Kad įrenginys nejudėtų dėžėje turite pridėti papildomų pakavimo medžiagų. Tai gali būti popierius, vata, polisteris ar oro maišeliai. Svarbu, kad įrenginys butų dėžės viduryje, o pakavimo medžiagos suptų jį iš visų pusių!
4. Įdėję į dėžę įsitikinkite, kad įrenginys nejuda!
Prieš uždarant dėžė pabandykite ją papurtyti ir įsitikinkite, jog įrenginys nejuda. Jei yra bent menkiausias judėjimas – vadinasi įdėjote per mažai pakavimo medžiagų.
5. Saugiai užklijuokite dėžė!
Užklijuokite dėžės atlapus sudūrimo vietose, taip kad neliktų jokių tarpų. Naudokite tik tvirtą lipnią pakavimo juostą, jei juosta siaura, apsukite dėžę kelis kartus. Nenaudokite popierinės lipnios juostos! Užklijuota dėžė turi būti sandari ir tvirta, gavę įrenginį įvertinsime jūsų pakavimo pastangas!
Your Content Goes Here
REMONTO PASLAUGŲ TAISYKLĖS
Toliau nurodomos taisyklės kuriomis vadovaujamės remontuodami elektroniką:
Nemokamos įrenginio patikros apibrėžimas: Priimant įrenginį remontui specialistas turi galimybę suteikti pirminę įrenginio patikrą iškart, taip pat nemokama pirminė įrenginio patikra gali būti suteikta skambučio metu ar bendraujant el. paštu. Suteikiama informacija apie sąmatą ir terminus yra orientacinė ir gali kisti. Jei gedimui patikslinti reikalingas įrenginio išardymas, arba yra daugiau gedimų apie kuriuos nebuvo aptarta pirminės patikros metu, taikomas 10 eurų mokestis.
Įrenginio priėmimas atvykus į servisą ar parduotuvę: Priimant įrenginį konsultantas nurašo tikslų įrenginio modelį, serijinį numerį, jei yra IMEI numerį. Apžiūrima bendra įrenginio būklė, pažymimi visi įrenginio trūkumai. Išklausoma kliento pastabų, pažymimi gedimai, kita informacija. Atspausdinamas priėmimo – perdavimo remontui aktas, pasirašoma dvišalė sutartis. Viena dokumento kopija perduodama klientui, kita paliekama konsultantui.
Įrenginio priėmimas remontui paimant iš namų ar ofiso: Atvykus paimti įrenginį Taisom.lt specialistas įvertina bendrą įrenginio būklė, pasižymi kliento pastabas, Išklausoma pastabų dėl gedimų, užsirašo kliento asmeninę informaciją. Perdavimo remontui aktas užpildomas grįžus į servisą, sutartis atsiunčiama el. paštu, taip pat priskiriamas unikalus remonto numeris kurį klientas gauna SMS žinute.
Įrenginio priėmimas remontui siunčiant kurjeriu ar per paštomatą: Informaciją apie įrenginį ir klientą gauname iš užpildytos formos, gavus įrenginį apžiūrime jo būklę, užregistruojame vidinėje sistemoje. Perdavimo remontui aktas atsiunčiamas el. paštu, taip pat priskiriamas unikalus remonto numeris kurį klientas gauna SMS žinute.
Gedimo nustatymas atvykus į servisą ar parduotuvę: Pirminė įrenginio patikra vykdoma nemokamai. Pilna įrenginio diagnostika trunka iki 4 darbo dienų, priklausomai nuo gedimo sudėtingumo ir kainuoja 10 EUR. Išskirtiniais atvejais įrenginio gedimo nustatymas gali trukti ir ilgiau. Po apžiūros atsisakius remontuoti įrenginį arba kai remontas netikslingas (nėra galimybės gauti reikiamų detalių, per dideli įrenginio pažeidimai, kitais atvejais) mokamas diagnostikos mokestis – 10 EUR.
Gedimo nustatymas kai įrenginys paimamas iš namų ar biuro: Pirminė įrenginio patikra suteikiama telefono pokalbiu. Orientacinė remonto sąmatą sutariama iš anksto, prieš siunčiant įrenginį. Gavus įrenginį, išplėstinė diagnostika atliekama tik tais atvejais kai yra daugiau gedimų arba apie juos nebuvo aptarta. Papildomų gedimų nustatymo paslaugos kaina – 10 EUR.
Gedimo nustatymas kai siunčiama per kurjerį ar paštomatu: Pirminė įrenginio patikra suteikiama telefono pokalbiu. Orientacinė remonto sąmatą sutariama iš anksto, prieš siunčiant įrenginį. Gavus įrenginį, išplėstinė diagnostika atliekama tik tais atvejais kai yra daugiau gedimų arba apie juos nebuvo aptarta. Papildomų gedimų nustatymo paslaugos kaina – 10 EUR.
Remonto vykdymas: Remonto pradžia laikoma kliento patvirtinimo gavimas, susisiekiant telefonu, gyvai žodžiu ar kitais kontaktiniais būdais. Jei remonto suma neviršyja 30 EUR arba remonto kaštai buvo aptarti priimant įrenginį remontui, remontuoti įrenginį servisas gali ir neįspėjęs kliento. Įrenginio remonto terminai aptariami pokalbio metu arba atskirai, telefono skambučiu ar el. paštu. Ne visais atvejais remontą pavyksta įvykdyti per numatytą terminą. Tokiu atveju apie remonto eigos pratęsimą klientas informuojamas telefonu ar kitais nurodytais kontaktais. Taip pat, remonto metu nustačius nenumatytus kaštų pakitimus, klientas su situacija supažindinamas telefonu arba el. paštu. Gavus jo sutikimą, remontas tęsiamas toliau, numatyta tvarka.
Remonto metu neatsakome: už klientų asmeninę informaciją paliktą įrenginiuose bei jų laikmenose už įrenginiuose esančios programinės įrangos legalumą, kitas įdiegtas programas. Servisas neatsako už remonto metu pastebėtas pažeistas vidines ar išorines įrenginio dalis ir jų būklę. Po ardymo ar remonto pažeistų detalių būklė gali pablogėti. Taip pat servisas neatsako už gedimus kurių priėmimo metu nepastebėta arba jų nustatyti nebuvo neįmanoma.
Įrenginio atsiėmimas ir garantija: Atsiimant įrenginį būtina patikrinti, ar grąžinama visa remontuoti pristatyto įrenginio komplektacija. Po įrenginio atsiėmimo dėl jo komplektacijos pretenzijos nepriimamos. Garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo remonto darbų užbaigimo datos. Garantinio aptarnavimo sąlygos išdėstytos garantiniame talone, kurį klientas gauna atsiimdamas įrenginį. Taip pat su bendra informaciją apie garantinį aptarnavimą galima susipažinti mūsų internetinės svetainės skiltyje „Garantinis aptarnavimas“ Neatsiėmus įrenginio ilgesnį laiką taikomas sandėliavimo mokestis arba įrenginys utilizuojamas. Informaciją apie neatsiimtų įrenginių utilizavimą bei kitas taisykles rasite mūsų tinklapio skiltyje „Neatsiimtos įrangos utilizavimas“
Įrenginio išsiuntimas kurjeriu arba pristatymas į namus: Gavus įrenginį siųsta kurjeriu, į paštomatą ar pristatytą vairuotojo (tik Klaipėdoje) būtina patikrinti, ar grąžinama visa remontuoti pristatyto įrenginio komplektacija. Po įrenginio atsiėmimo dėl jo komplektacijos pretenzijos nepriimamos. Garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo remonto darbų užbaigimo datos. Garantinio aptarnavimo sąlygos išdėstytos garantiniame talone, kurį klientas gauna elektroniniu paštu. Taip pat su bendra informaciją apie garantinį aptarnavimą galima susipažinti mūsų internetinės svetainės skiltyje „Garantinis aptarnavimas“. Neatsiėmus įrenginio iš OMNIVA paštomato ilgesnį laiką nei 7 dienos, arba nesusitarus su kurjeriu dėl siuntos priėmimo, įrenginys gražinamas mums, taikomi sandėliavimo ir pakartotinio siuntimo mokesčiai. Informaciją apie neatsiimtų įrenginių utilizavimą bei kitas taisykles rasite mūsų tinklapio skiltyje „Neatsiimtos įrangos utilizavimas“
Your Content Goes Here
PRIVATUMO POLITIKA
Šioje Privatumo politikoje pateikiame pagal Europos Sąjungos Bendrajame duomenų apsaugos reglamente Nr. 2016/679 (ES) (toliau – Reglamentas) privalomą informaciją apie asmens duomenų tvarkymą, atliekamą Jums naudojantis mūsų interneto svetaine (www.taisom.lt).
Duomenų valdytojas, nustatantis Jūsų asmens duomenų tvarkymo tikslus ir priemones, yra UAB „Life 4 Laptop“.
Svarbu, kad atidžiai perskaitytumėte ir susipažintumėte su privatumo politika, nes joje numatytos sąlygos taikomos kiekvieną kartą apsilankant mūsų internetinėje svetainėje. Prašome reguliariai perskaityti ir susipažinti su aktualia šio dokumento versija, kadangi ateityje jos turinys gali keistis.
Asmenys, neturintys 14 metų amžiaus, negali mūsų interneto svetainėje pateikti jokių savo asmens duomenų. Jei esate asmuo, neturintis 14 metų, prieš pateikdamas savo asmens duomenis mūsų interneto svetainėje turite gauti savo tėvų arba kitų teisėtų globėjų sutikimą.
Privatumo politikoje vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos yra apibrėžtos Reglamente.
Žemiau pateikiama informacija apima šiuos duomenų tvarkymo tikslus: (I) elektroninę prekybą; (II) naujienlaiškių siuntimą ir kitokį tiesioginės rinkodaros vykdymą; (III) atrankoje dalyvaujančių kandidatų į darbo vietas asmens duomenų tvarkymą ir kandidatų duomenų bazės administravimą; (IV) skundų, užklausų ar užsakymų administravimą; (V) komunikaciją elektroniniu paštu; (VI) slapukų naudojimą; (VII) socialinių tinklų naudojimą; (VIII) vaizdo stebėjimą.
Šioje Privatumo politikoje taip pat aprašomos Jūsų, kaip duomenų subjekto teisės, duomenų teikimas jų gavėjams ir kitos asmens duomenų tvarkymo sąlygos, taikomos visiems aukščiau išvardintais tikslais bendrovės tvarkomiems asmens duomenims.
Bendros nuostatos:
-
Asmens duomenys – bet kokia informacija apie fizinį asmenį, kurio tapatybė nustatyta arba kurio tapatybę galima nustatyti (duomenų subjektas); fizinis asmuo, kurio tapatybę galima nustatyti, yra asmuo, kurio tapatybę tiesiogiai arba netiesiogiai galima nustatyti, visų pirma pagal identifikatorių, kaip pvz. vardą ir pavardę, asmens identifikavimo numerį, buvimo vietos duomenis ir interneto identifikatorių arba pagal vieną ar kelis to fizinio asmens fizinės, fiziologinės, genetinės, psichinės, ekonominės, kultūrinės ar socialinės tapatybės požymius;
2. Duomenų tvarkymas – bet kokia automatizuotomis arba neautomatizuotomis priemonėmis su asmens duomenimis ar asmens duomenų rinkiniais atliekama operacija ar operacijų seka, kaip rinkimas, įrašymas, rūšiavimas, sisteminimas, saugojimas, adaptavimas ar keitimas, išgava, susipažinimas, naudojimas, atskleidimas persiunčiant, platinant ar kitu būdu sudarant galimybę jais naudotis, taip pat sugretinimas ar sujungimas su kitais duomenimis, apribojimas, ištrynimas arba sunaikinimas;
3. Duomenų gavėjas – fizinis arba juridinis asmuo, valdžios institucija, agentūra ar kita įstaiga, kuriai atskleidžiami asmens duomenys, nesvarbu, ar tai trečioji šalis ar ne. Tačiau valdžios institucijos, kurios pagal Sąjungos arba valstybės narės teisę gali gauti asmens duomenis vykdydamos konkretų tyrimą, nelaikomos duomenų gavėjais; tvarkydamos tuos duomenis, tos valdžios institucijos laikosi taikomų duomenų tvarkymo tikslus atitinkančių duomenų apsaugos taisyklių;
4. Trečioji šalis – fizinis arba juridinis asmuo, valdžios institucija, agentūra ar kita įstaiga, kuri nėra duomenų subjektas, duomenų valdytojas, duomenų tvarkytojas, arba asmenys, kuriems tiesioginiu duomenų valdytojo ar duomenų tvarkytojo įgaliojimu leidžiama tvarkyti asmens duomenis;
5. Duomenų subjekto sutikimas – bet koks laisva valia duotas, konkretus ir nedviprasmiškas tinkamai informuoto duomenų subjekto valios išreiškimas pareiškimu arba vienareikšmiais veiksmais kuriais jis sutinka, kad būtų tvarkomi su juo susiję asmens duomenys;
6. Duomenų subjektas – fizinis asmuo, kurio asmens duomenys yra tvarkomi;
7. Specialiųjų kategorijų duomenys – asmens duomenys, atskleidžiantys rasinę ar etninę kilmę, politines pažiūras, religinius ar filosofinius įsitikinimus, narystę profesinėse sąjungose, taip pat duomenys atskleidžiantys sveikatos duomenis, duomenys apie fizinio asmens lytinį gyvenimą ir/ar lytinę orientaciją.
Asmeninių duomenų tvarkymo politika:
-
Teisėti asmens duomenų tvarkymo kriterijai
UAB „Life 4 Laptop“ renka bei toliau tvarko Jūsų asmens duomenis tik remdamasi asmens duomenų apsaugą reglamentuojančiuose teisės aktuose apibrėžtais teisėtais pagrindais:
su Jūsų sutikimu;
• siekiant sudaryti ir (ar) vykdyti su Jumis sudarytą sutartį.
-
Asmens duomenų tvarkymo tikslai
UAB „Life 4 Laptop“ tvarko duomenis klientų aptarnavimo tikslais.
-
Tvarkomi asmens duomenys
UAB „Life 4 Laptop“ tvarko šiuos duomenis:
su Jūsų sutikimu, asmens duomenis, kuriuos pateikiate, registruodami įrenginį remontui per svetainėje www.taisom.lt įdiegtą registracijos formą (tai pagrindinė informacija, tokia kaip vardas, pavardė, elektroninio pašto adresas);
• duomenis apie apmokėjimo būdą;
• asmens duomenis, gaunamus sudarant verslo (bendradarbiavimo) sutartį (vardas, pavardė, el. pašto adresas, telefono numeris);
• kitus duomenis, kurie yra renkami remiantis Jūsų sutikimu ir kurie apibrėžiami išsamiai tuo metu, kai iš Jūsų prašoma sutikimo;
• kitus duomenis, kurie gaunami siekiant sudaryti ir (ar) vykdyti su Jumis sudarytą sutartį;
• vaizdo stebėjimo duomenis UAB „Life 4 Laptop“ patalpose, esančiose adresu: Tilžės g. 52D, Klaipėdoje ir Taikos pr. 48, Klaipėdoje.
-
Slapukai
Siekdami pagerinti Jūsų patirtį lankantis UAB „Life 4 Laptop“ priklausančioje internetinėje svetainėje www.taisom.lt, naudojame slapukus (angl. cookies) – nedideles tekstinės informacijos daleles, kurios automatiškai sukuriamos naršant svetainėje ir yra saugomos Jūsų kompiuteryje ar kitame galiniame įrenginyje. Slapukų surinkta informacija leidžia mums užtikrinti sklandų svetainės veikimą, Jūsų galimybę naršyti patogiau, bei daugiau sužinoti apie mūsų internetinės svetainės naudotojų elgesį, analizuoti tendencijas ir tobulinti tiek internetinę svetainę, tiek Jūsų aptarnavimą, tiek UAB „Life 4 Laptop“ teikiamas paslaugas.
Slapukų duomenys nėra perduodami trečiosioms šalims.
Jūs galite pasirinkti, ar norite priimti slapukus. Jeigu nesutinkate, kad į Jūsų kompiuterį ar į kitą galinį įrenginį būtų įrašomi slapukai, galite pakeisti savo interneto naršyklės nustatymus ir išjungti visus slapukus arba įjungti/išjungti juos po vieną. Tačiau atkreipiame dėmesį, kad kai kuriais atvejais tai gali sulėtinti naršymo internete spartą, apriboti tam tikrų internetinės svetainės funkcijų veikimą arba blokuoti prieigą prie internetinės svetainės.
-
Asmens duomenų saugojimo terminas
Mes saugome Jūsų asmens duomenis ne ilgiau, negu to reikalauja duomenų tvarkymo tikslai ar numato teisės aktai, jeigu juose yra nustatytas ilgesnis duomenų saugojimo terminas.
Mes siekiame nesaugoti pasenusios arba nereikalingos informacijos ir užtikrinti, kad asmens duomenys bei kita informacija apie klientus būtų nuolat atnaujinta ir teisinga.
-
Asmens duomenų teikimas