Nemokamos įrenginio patikros apibrėžimas: Priimant įrenginį remontui specialistas turi galimybę suteikti pirminę įrenginio patikrą iškart, taip pat nemokama pirminė įrenginio patikra gali būti suteikta skambučio metu ar bendraujant el. paštu. Suteikiama informacija apie sąmatą ir terminus yra orientacinė ir gali kisti. Jei gedimui patikslinti reikalingas įrenginio išardymas, arba yra daugiau gedimų apie kuriuos nebuvo aptarta pirminės patikros metu, taikomas 10 eurų mokestis.
Įrenginio priėmimas atvykus į servisą ar parduotuvę: Priimant įrenginį konsultantas nurašo tikslų įrenginio modelį, serijinį numerį, jei yra IMEI numerį. Apžiūrima bendra įrenginio būklė, pažymimi visi įrenginio trūkumai. Išklausoma kliento pastabų, pažymimi gedimai, kita informacija. Atspausdinamas priėmimo – perdavimo remontui aktas, pasirašoma dvišalė sutartis. Viena dokumento kopija perduodama klientui, kita paliekama konsultantui.
Įrenginio priėmimas remontui paimant iš namų ar ofiso: Atvykus paimti įrenginį Taisom.lt specialistas įvertina bendrą įrenginio būklė, pasižymi kliento pastabas, Išklausoma pastabų dėl gedimų, užsirašo kliento asmeninę informaciją. Perdavimo remontui aktas užpildomas grįžus į servisą, sutartis atsiunčiama el. paštu, taip pat priskiriamas unikalus remonto numeris kurį klientas gauna SMS žinute.
Įrenginio priėmimas remontui siunčiant kurjeriu ar per paštomatą: Informaciją apie įrenginį ir klientą gauname iš užpildytos formos, gavus įrenginį apžiūrime jo būklę, užregistruojame vidinėje sistemoje. Perdavimo remontui aktas atsiunčiamas el. paštu, taip pat priskiriamas unikalus remonto numeris kurį klientas gauna SMS žinute.
Gedimo nustatymas atvykus į servisą ar parduotuvę: Pirminė įrenginio patikra vykdoma nemokamai. Pilna įrenginio diagnostika trunka iki 4 darbo dienų, priklausomai nuo gedimo sudėtingumo ir kainuoja 10 EUR. Išskirtiniais atvejais įrenginio gedimo nustatymas gali trukti ir ilgiau. Po apžiūros atsisakius remontuoti įrenginį arba kai remontas netikslingas (nėra galimybės gauti reikiamų detalių, per dideli įrenginio pažeidimai, kitais atvejais) mokamas diagnostikos mokestis – 10 EUR.
Gedimo nustatymas kai įrenginys paimamas iš namų ar biuro: Pirminė įrenginio patikra suteikiama telefono pokalbiu. Orientacinė remonto sąmatą sutariama iš anksto, prieš siunčiant įrenginį. Gavus įrenginį, išplėstinė diagnostika atliekama tik tais atvejais kai yra daugiau gedimų arba apie juos nebuvo aptarta. Papildomų gedimų nustatymo paslaugos kaina – 10 EUR.
Gedimo nustatymas kai siunčiama per kurjerį ar paštomatu: Pirminė įrenginio patikra suteikiama telefono pokalbiu. Orientacinė remonto sąmatą sutariama iš anksto, prieš siunčiant įrenginį. Gavus įrenginį, išplėstinė diagnostika atliekama tik tais atvejais kai yra daugiau gedimų arba apie juos nebuvo aptarta. Papildomų gedimų nustatymo paslaugos kaina – 10 EUR.
Remonto vykdymas: Remonto pradžia laikoma kliento patvirtinimo gavimas, susisiekiant telefonu, gyvai žodžiu ar kitais kontaktiniais būdais. Jei remonto suma neviršyja 30 EUR arba remonto kaštai buvo aptarti priimant įrenginį remontui, remontuoti įrenginį servisas gali ir neįspėjęs kliento. Įrenginio remonto terminai aptariami pokalbio metu arba atskirai, telefono skambučiu ar el. paštu. Ne visais atvejais remontą pavyksta įvykdyti per numatytą terminą. Tokiu atveju apie remonto eigos pratęsimą klientas informuojamas telefonu ar kitais nurodytais kontaktais. Taip pat, remonto metu nustačius nenumatytus kaštų pakitimus, klientas su situacija supažindinamas telefonu arba el. paštu. Gavus jo sutikimą, remontas tęsiamas toliau, numatyta tvarka.
Remonto metu neatsakome: už klientų asmeninę informaciją paliktą įrenginiuose bei jų laikmenose už įrenginiuose esančios programinės įrangos legalumą, kitas įdiegtas programas. Servisas neatsako už remonto metu pastebėtas pažeistas vidines ar išorines įrenginio dalis ir jų būklę. Po ardymo ar remonto pažeistų detalių būklė gali pablogėti. Taip pat servisas neatsako už gedimus kurių priėmimo metu nepastebėta arba jų nustatyti nebuvo neįmanoma.
Įrenginio atsiėmimas ir garantija: Atsiimant įrenginį būtina patikrinti, ar grąžinama visa remontuoti pristatyto įrenginio komplektacija. Po įrenginio atsiėmimo dėl jo komplektacijos pretenzijos nepriimamos. Garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo remonto darbų užbaigimo datos. Garantinio aptarnavimo sąlygos išdėstytos garantiniame talone, kurį klientas gauna atsiimdamas įrenginį. Taip pat su bendra informaciją apie garantinį aptarnavimą galima susipažinti mūsų internetinės svetainės skiltyje „Garantinis aptarnavimas“ Neatsiėmus įrenginio ilgesnį laiką taikomas sandėliavimo mokestis arba įrenginys utilizuojamas. Informaciją apie neatsiimtų įrenginių utilizavimą bei kitas taisykles rasite mūsų tinklapio skiltyje „Neatsiimtos įrangos utilizavimas“
Įrenginio išsiuntimas kurjeriu arba pristatymas į namus: Gavus įrenginį siųsta kurjeriu, į paštomatą ar pristatytą vairuotojo (tik Klaipėdoje) būtina patikrinti, ar grąžinama visa remontuoti pristatyto įrenginio komplektacija. Po įrenginio atsiėmimo dėl jo komplektacijos pretenzijos nepriimamos. Garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo remonto darbų užbaigimo datos. Garantinio aptarnavimo sąlygos išdėstytos garantiniame talone, kurį klientas gauna elektroniniu paštu. Taip pat su bendra informaciją apie garantinį aptarnavimą galima susipažinti mūsų internetinės svetainės skiltyje „Garantinis aptarnavimas“. Neatsiėmus įrenginio iš OMNIVA paštomato ilgesnį laiką nei 7 dienos, arba nesusitarus su kurjeriu dėl siuntos priėmimo, įrenginys gražinamas mums, taikomi sandėliavimo ir pakartotinio siuntimo mokesčiai. Informaciją apie neatsiimtų įrenginių utilizavimą bei kitas taisykles rasite mūsų tinklapio skiltyje „Neatsiimtos įrangos utilizavimas“