NEATSIIMTOS ĮRANGOS SAUGOJIMAS IR UTILIZAVIMAS

Apie atliktą remontą ir atsiėmimui paruoštą įrenginį klientas informuojamas skambučiu, žinute arba el. paštu. Pranešimas siunčiamas į kliento nurodytą kontaktinį telefono numerį arba el. paštą. Apie atliktą remontą klientai informuojami šiais telefonų numeriais: (8-661) 10773 arba (8-633) 68336 arba (8-643) 83787 arba (8-661) 10771.

Klientas suremontuotą įrenginį privalo atsiimti per 30 dienų nuo gauto pranešimo apie remonto darbų pabaigą. (Apie atliktą remontą informuojame skambučiu, el. pašto laišku ar žinute). Praėjus 30 dienų terminui, neatsiimto įrenginio saugojimas yra apmokestinamas. 

Pasibaigus nemokamam suremontuoto įrenginio saugojimo laikotarpiui (30 dienų), klientas apie tai informuojamas SMS žinute, telefono skambučiu arba el. laišku.

Praėjus nemokamam suremontuoto įrenginio saugojimo laikotarpiui ir klientui neatvykus atsiimti įrenginio, tolimesnis jo saugojimas apmokestinamas 1 EUR per dieną mokesčiu (išskyrus atvejus, kai klientas dėl svarbių priežasčių negali įrenginio atsiimti ir apie tai informuoja mūsų darbuotojus, nurodydamas tikslią atsiėmimo datą).

Jei įrenginys neatsiimamas per 90 dienų, klientas informuojamas (telefonu, žinute arba el. paštu) apie įrenginio utilizavimą be galimybės reikšti pretenziją. Įrenginio atsimėmimas po utilizavimo proceso nebegalimas, remonto sąmata ir priskaičiuotas saugojimo mokestis laikomas nebegaliojančiu.