NEATSIIMTOS ĮRANGOS SAUGOJIMAS IR UTILIZAVIMAS

Apie atliktą remontą ir atsiėmimui paruoštą įrenginį klientas informuojamas skambučiu, žinute arba el. paštu. Pranešimas siunčiamas į kliento nurodytą kontaktinį telefono numerį arba el. paštą. Apie atliktą remontą klientai informuojami šiais telefonų numeriais: (8-661) 10773 arba (8-633) 68336 arba (8-643) 83787 arba (8-661) 10771.

Klientas suremontuotą įrenginį privalo atsiimti per 14 dienų nuo gauto pranešimo apie remonto darbų pabaigą. (Apie atliktą remontą informuojame skambučiu, el. pašto laišku ar žinute). Praėjus 14 dienų terminui, neatsiimto įrenginio saugojimas yra apmokestinamas. 

Pasibaigus nemokamam suremontuoto įrenginio saugojimo laikotarpiui (14 dienų), klientas apie tai informuojamas SMS žinute, telefono skambučiu arba el. laišku.

Praėjus nemokamam suremontuoto įrenginio saugojimo laikotarpiui ir klientui neatvykus atsiimti įrenginio, tolimesnis jo saugojimas apmokestinamas 2 EUR per dieną mokesčiu (išskyrus atvejus, kai klientas dėl svarbių priežasčių negali įrenginio atsiimti ir apie tai informuoja mūsų darbuotojus, nurodydamas tikslią atsiėmimo datą).

Jei įrenginys neatsiimamas per 60 dienų, klientas informuojamas (telefonu, žinute arba el. paštu) apie įrenginio utilizavimą be galimybės reikšti pretenziją. Įrenginio atsiėmimas po utilizavimo proceso nebegalimas, remonto sąmata ir priskaičiuotas saugojimo mokestis laikomas nebegaliojančiu.

KURJERIU SIUNČIAMOS ĮRANGOS SAUGOJIMAS IR UTILIZAVIMAS

Jei įrenginys buvo išsiųstas į OMNIVA paštomatą ir neatsiimtas per septynias dienas, siunta gražinama į mūsų servisą. Pakartotinio siuntimo paslauga į OMNIVA paštomatą kainuoja 10 eurų.

Jei įrenginys buvo išsiųstas kurjeriu ir siuntos nepavyko pristatyti – įrenginys gražinamas į mūsų servisą. Pakartotinio siuntimo kurjeriu paslaugos kaina 15 eurų.

Grįžusių įrenginių (kai kurjeriui nepavyksta pristatyti arba siuntos nepaima iš paštomato) sandėliavimo paslauga apmokestinama 2 EUR per dieną mokesčiu.

Jei per 30 dienų įrenginio savininkas nesusisiekia dėl pakartotinio išsiuntimo arba paėmimo įrenginys utilizuojamas. Klientas informuojamas (telefonu, žinute arba el. paštu) apie įrenginio utilizavimą be galimybės reikšti pretenziją. Įrenginio atsimėmimas po utilizavimo proceso nebegalimas, remonto sąmata ir priskaičiuotas saugojimo mokestis laikomas nebegaliojančiu.