Kaip pasiruošti paspirtuką sezonui?
Ką turiu padaryti prieš važiuojant paspirtuku?
Pasitikrinkite padangų slėgį – Per laiką visos pripučiamos padangos ar kameros praranda dalį oro, tad paspirtuko padangų pripūtimas yra vienas iš prioritetų ką reiktų padaryti po žiemos miego. Kiek reikia pūsti paspirtuko padangas galite sužinoti susisiekę su mūsų specialistais – būtinai žinokite paspirtuko modelį.
Pilnai pakraukite paspirtuko bateriją – Baterijos per laiką praranda savo talpą, tad po ilgo žiemos miego bateriją pakrauti teks praktiškai kiekvienam. Jei baterija nesikrauna, gali būti problemų. Palikus paspirtuką žiemoti šaltame garaže, arba neįkrovus baterijos prieš pastatant ilgesniam laikui – galimai sugadinsite bateriją.
Patikrinkite stabdžių sistemą – Jei elektrinis paspirtukas turi mechaninius stabdžius, verta patikrinti ar jie vis dar tokie pat veiksnūs kaip ir praeitą sezoną! Pasukite ratą laisva eiga ir paklausykite ar nėra trinties, taip pat paspaudykite stabdžių rankenėlę, jausmas turi būti stangrus, o ne laisvas. Jei trūksta stabdymo jėgos galite pabandyti įtempti trosą, tuo pačiu įvertinkite kaladėlių būklę. Jei paspirtukas naudoja hidraulinių stabdžių sistemą, verta pagalvoti apie jos nuorinimą.
Įvertinkite vairo ir sulenkimo mechanizmo klibėjimą – Jei kliba vairas, gali tekti paieškoti atsuktuvo ir kiek galima tvirčiau prisukti atsilaisvinusius varžtus. Taip atsitinka dėl važinėjimo duobėtais keliais, per plyteles ar tiesiog nuvažiuojant didelį atstumą per visus metus. Pastaba: klibėjimo sprendimas ne visada gali būti varžtų suvaržymas, kai kada tenka kreiptis ir į paspirtukų servisą.
Ar yra darbų kuriuos geriau atlikti servise?
Tam tikri darbai reikalauja specialistų įsikišimo! Mes pasiruošę padėti!
Tikrai ne visais atvejais paspirtuko pavasarinis pažadinimas būna sėkmingas! Ypač būdingos baterijų problemos, kai paspirtukai paliekami nepakrauti ar šaltoje patalpoje. Deja baterijų gedimai yra nemaloniai brangūs!
Kokie darbai turi būti atliekami servise?
Jei po žiemos paspirtukas neįsijungia – Toks scenarijus tikėtinas jei paspirtukas buvo paliktas nepakrautas arba drėgnoje, šaltoje patalpoje. Dažniausiai nukritus baterijos talpai žemiau ribos, valdiklis ją užrakina, to pasekoje įkroviklis nebesugeba įkrauti išsikrovusios baterijos. Tokio remonto eiga pradedama nuo baterijos sužadinimo, jei reikia keičiamas baterijos valdiklis (BMS), taip pat tikrinami baterijos celių parodymai.
Jei važiuojant ūžia guoliai – guolių ūžimas gali tapti tikra kančia, per žiemą pastovėjęs paspirtukas gali iškrėsti pokštą ir pavasarį pasukus ratą išgirsite ką reiškia blogas guolis. Tai gali atsitikti dėl guolių nesandarumo, susidėvėjimo ar drėgmės pažeidimų. Guolius keičiame praktiškai visiems paspirtukams, tai ganėtinai dažna paslauga.
Jei paspirtukas nuvažiuoja mažiau nei anksčiau – Šio reiškinio problema greičiausiai slypi baterijoje, idealiomis sąlygomis po truputį išsikraudama baterija išlaiko vienodas elementų specifikacijas, deja svyruojant temperatūroms (jei paspirtukas žiemoja garaže ar rusyje) išsiderina elementų savybės, todėl pradeda skirtis parodymai. Tokių pakitimų baterijos valdiklis nesupranta ir baterija nebeveikia. Mūsų darbas pradedamas nuo baterijos kalibravimo ir tolimesnio talpos stebėjimo.
Jei atsirado didelis paspirtuko klibėjimas – Suvaržymas atsuktuvu nepadėjo? Nerizikuokite! Klibančios mechaninės paspirtuko dalys yra labai pavojingas reiškinys, ne kartą girdėjome siaubo istorijas kai važiuojant nulūžta vairas ar išsineria amortizatoriai, tokiu atveju vienintelis sprendimas yra atidi inspekcija ir susidėvėjusių dalių keitimas arba perdarymas sustiprinant. Šiais klausimais irgi galime padėti!